22 Eylül 2009 Salı

6. Karışık dili algılama-sözel anlatım bozukluğu:

6. Karışık dili algılama-sözel anlatım bozukluğu: Karışık dili algılama-sözel anlatım bozukluğunda dil bozukluğu vardır ancak sözel olmayan iletişimde bozulma yoktur. Karışık dili algılama-sözel anlatım bozukluğunda ekolali ve stereotipik konuşma gibi dil anormallikleri daha seyrek olarak görülürken otistik bozuklukta bu anormallikler daha sıktır. Artikülasyon sorunları ise karışık dili algılama-sözel anlatım bozukluğunda daha sık olarak görülmektedir. Karışık dili algılama-sözel anlatım bozukluğunda otistik davranışlar, sosyal yaşantıda bozulma, stereotipiler ve törensel etkinlikler yoktur, varsa da ciddi değildir. Karışık dili algılama-sözel anlatım bozukluğunda imgesel oyunlar genellikle varken otistik bozuklukta yoktur.


0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sayfamızı Beğenmenizle
Mutluluk Duyarız

 
Design by Aşkını Şiirlerle Manilerle Yaşat Güncel İlgiç Haberler Çiçek Severler Sosyal Medya Paylaşımları Ve Resimleri Hayret Videolar Resimler İlginç İcatlar Buluşlar Nevşehir Ve Bizim Köy Yok Böyle Bir Şey Çiçek Türleri Hakkında Her Şey Faydaları Kulanım Alanları Sosyal Medya Kapaklar Ve Paylaşımlar Web Sayfa Blogger Araçları Ve Kod Arşivi Otizm Ve Down Sendromu Güle Şiir Güle Sevdam Free Wordpress Themes | Bloggerized by Free Blogger Templates | Web Hosting Deals